Saturday, December 18, 2010

Protocol's Day... marah yg amat ngan minah sowg niyhh...

hye sume..., ptg2 sabtu yg mendung niyhh (kat area KMPh ni je) kowg nga watpe je ea??? emmm.., kat sni aku nak bebel2 sket pasal ape yg jadik mse kmahiran dinamika khamis ari tuhh.... on that day.., aku dpt tugas jadik pendokumentasi... aku kne wat vid laa krenye... rakam majlis yg blangsung tuhh... mse aku nga syok2 rakam... mmbe aku, ira izzati sebok laa nak amek vid sme... nyampah gle aku.., klu dahh tugas tu jadik pnyambut tetamu.., jadik je laa... ni nak lebih2 lakk... da laa perangai dye super annoying .., manja bhai... klu ta.., ta kan laa smpai satu kelas nyampah gaban ngan minah niyhh... aisehh.., be  matured bole ta?? dont be so sissy laa... silap2 satu kolej niyhh nanty nyampah kat kaw... sowi laa my dear.., sabar aku ade gakk hadnye... jgn mlebihi had laju (rosak thermometer aku t) udah laaa...  *take a deep breathe AINEE*... anggap je laa bnde niyhh salah satu ujian tuk kaw... hahahaa... btw.., niyhh sume pic yg aku aku amek smse ari tuhh laa..enjoy laa oke ;)

wawa n sya.., pnceria kelas

EJ.., sya n aliff


yg ni faiqah n melah...

ni laa budak2 kelas aku.., 3A13a


emm.., cukup laa smpai sni je kowt... laen kali je laa aku sambung bebel2 pe yg aku nak.... skg otak aku dahh kering idea laa... hahahaa... its time to zzzZzzzz... (kaw gile Ainee.., baru ptg kowtt) haaaiisshhh...

No comments:

Post a Comment